پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,

پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو چشمان سیاهت بده اس ام اسی تا شاد گردم دلم کرده کنون خیلی هوایت. بهارثانیه ثانیه می آيد... و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد. پرداخت قبض موبایل یادمان باشد از خاطرمان نرود قدر آن هایی را که دوستمان دارند بیشتر از آن هایی که دوستشان داریم بدانیم

پرداخت قبض موبایل

تا حالا اگزوز پيكان مدل 49 كه روغن سوزي داره روديدي؟ همون جوري آلوده مرامتم قبض موبایل ما فقيران قلبمان بي كينه است دوستي باهر كه كرديم جاي او در سينه است

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

تو به پاكي عقيقي "مثل درياهاعميقي" فهميدي چرا ميخوامت؟ آخه بهترين رفيقي پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور خری گم کرده ام با بار کاشی ، دنبالش میگردم شاید تو باشی

پرداخت آنلاین قبض موبایل

شادی لحظه های من، تو با منی خدای من / بغض صدامو میشناسی، دست دعامو میشناسی / فقط تویی تو خلوتم، منتظر اجابتم سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور همیشه توی بهترین لحظه رسیدی، به داد این دل بی قرار / بدون تو نمیتونم راهو ببینم، خدا منو تنها نذار به کوی زلف تو دائم مراودت دارم / و دائمأ جواب کوچکی از تو مسئلت دارم / هزار بار از سر این بیت رد شدی اما / یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"

پرداخت قبض موبایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: